Perle

Am descoperit un magazin cu diverse obiecte frumoase. Obiect 5.
Am plecat cu perlele si mi-a ramas gandul la o carafa superba din portelan bej si flori albastre.
Cum e locul potrivit cand trebuie sa faci un cadou si esti in pana de idei eu zic: „Florina, sa te duci din timp sa faci cunostinta cu Obiect 5, caci acum vine Craciunul si iar e ziua mea :)”.
                                                               at InnovaFoto: Adi Bulboaca
Asistent styling: Ene Mihaela
Make-up: Nicoleta Dragomir / Hair: Luiza Marciu

This entry was published on 22 Octombrie 2012 at 13:45. It’s filed under Haine, Indoor and tagged . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

3 thoughts on “Perle

  1. Am retinut….voi include aceasta „locatie” in urmatoarea sedintza de shopping personalizat?:-)

  2. Daniela on said:

    Aceasta rochie este pur si simplu dementiala. Ma uit cum iti sta si nu pot sa inteleg de ce am ezitat atunci, sunt indragostita de aceasta rochie iremediabil. Si stii ceva? O am si eu. :)

  3. ma bucur ca ai avut intelepciunea sa n-o lasi altcuiva :)

Lasă un răspuns

