De la altii adunate

Intr-o zi m-am adapostit de tot ce mi se intampla in Sala Dalles.
Cand – o carte da peste mine.
Am deschis-o fix la pagina despre camasa alba, obsesia mea.
Schimb paragraful si mai sa-mi scoata ochii, Uma Thurman desculta, pantaloni negri si camasa alba.

Eram la casa, era a mea.

Si iar n-am dormit noptile. M-am gandit ce m-am gandit si cum mai e mult pana departe, mi-am zis sa nu mai pierd timpul si sa impartasesc si altora din ideile regasite la Nina Garcia.
Asa a aparut: De la altii adunate.
Intr-o noapte cu lapte cald si miere, o noapte ce parea lunga si tot scurta a fost pana la urma.

citat1citat25 7citat31Totul despre stil / Nina Garcia

This entry was published on 21 Noiembrie 2012 at 11:30 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Lasă un răspuns

