Pofte

Intr-o dupa-amiaza mi s-a facut pofta sa traiesc altfel.

M-am dus sa mananc o prajitura de casa la cafeneaua Dolce far niente sau
Prajiturese Le cum sunt ele pe Facebook. Si stand asa si incercand sa invat sa nu mai fac nimic, ma delectam privind curtea superba din jur. Savurand fiecare bucatica din prajitura atat de buna ca mi se topea in gura la propriu, dau cu ochii de un articol in Catavencu:

„Am avut pofta de o gogoasa si m-am oprit s-o cer la „Gogoasa infuriata”. Am zis asadar:” O gogoasa, va rog!” Vanzatorul, amabil, a replicat: Simpla? Simpla, zic eu. El:” Simpla rasucita, simpla berlineza sau simpla normala?”. Am pariat pe o simpla rasucita si a fost buna. Totusi, in timp ce-o haleam, am simtit oarecum ingrijorarea legata de cita complexitate poate sa presupuna azi viata, chiar si in formele ei cele mai simple.” (Al)

Pofte revelatoare. Mi-e si frica sa poftesc la mare.
pofte - blog (1)                                                            at Innovapofte - blog (2) pofte - blog (3)Foto: Adi Bulboaca
Colaje: Iulia Voicu
Asistent styling: Ene Mihaela
Make-up: Nicoleta Dragomir / Hair: Luiza Marciu
This entry was published on 29 Decembrie 2012 at 01:07 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Lasă un răspuns

