4 ochi

Serban, baiatul meu, da peste pozele cu mine si incepe sa rada. „Esti furioasa, parca vrei sa bati pe cineva.” :)

De unde sa stie el ca eu asa ma vindec de singura furie care ma stapaneste – furia pe mine si-mi bat joc doar de mine ca iau lucrurile prea in serios.

Desi sincera sa fiu nu e chiar asa…nu de alta, da’ m-am hotarat sa nu mai am sentimente puternice. Sunt obositoare si necesita timp.

2221                                                               at Innova23Foto: Adi Bulboaca / Colaje : Iulia Voicu
Asistent styling: Ene Mihaela
Make-up: Nicoleta Dragomir / Hair: Luiza Marciu

This entry was published on 10 Ianuarie 2013 at 12:55 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Lasă un răspuns

