Noi 4

Serban a fost cu taica-su la schi si cum m-am gasit singura, am si fugit la Green Hours 2 sa vad Noi 4. Dupa ce m-am ratacit de trei ori pana am dat de ei si mi-am spus ca nu ma mai duc in veci acolo, la nici doua minute dupa ce a inceput spectacolul, m-am razgandit.
La final, dupa ce am ras cu lacrimi, am plecat cu inima plina de bucurie si capul plin de ganduri. Oare cine mi-a placut mai mult? Ilinca Manolache, Maria Obretin, Lia Bugnar sau Marius Manole? Si zau ca nici acum nu am un raspuns foarte clar.
PS
Cum am fost singura, am fost repartizata la o masa cu doua dame bine, cu care am facut conversatie placuta si apoi ne-am si imprietenit pe Fb :) Aviz amatorilor care daca nu au carja se tem sa mearga singuri la film sau teatru. Nu stiti ce pierdeti .
230747_465311313532954_1539436117_n
This entry was published on 12 Ianuarie 2013 at 12:41 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “Noi 4

  1. mihaela on said:

    Mi-ai facut pofta sa vad si eu piesa… Poate data viitoare ma iei si pe mine, o sa te plaseze la masa cu mine si poate ne imprietenim pe FB :-)….

  2. Trebuie sa merg sa vad piesa…macar sa incerc sa-mi imaginez ce ganduri ti-au m-ai trecut prin minte :-))))

  3. gandurile tale vor fi mai importante si cu siguranta se vor naste multe si foarte multe amuzante. you will see :)

Lasă un răspuns

