Rada’s list

 „Marti, cred
Draga  Lane,
Nu stiu daca vei fi in stare sa-mi descifrezi scrisul, pentru ca in seara asta e o harmalaie absolut incredibila aicea in dormitor si abia pot sa-mi adun gandurile. Asa ca, daca am sa scriu gresit vreun cuvant, fii bun si trece-mi-l cu vederea. Apropo, ti-am urmat sfatul si m-am folosit mult de dictionar in ultimul timp, asa ca daca stiul meu a devenit mai scortos, tu esti de vina. Tocmai am primit scrisoarea ta atat de frumoasa si te iubesc la nebunie si te ador s.a.m.d., si abia astept sa vina weekend-ul. (…) Nu pot sa te sufar cand faci pe super-masculul si pe retitentul (asa se scrie?). Adica nu-i chiar adevarat ca nu te pot suferi, dar asta-i firea mea, nu suport barbatii puternici si tacuti. Nu ca n-ai fi tu un tip puternic, dar intelegi ce vreau sa spun. (…)
P.P.S Cand iti scriu, cuvintele mele suna stupid si impiedicat. De ce oare? Iti dau voie sa analizezi tu cauzele. Hai sa incercam sa ne distram cat mai bine in weeknd-ul asta. Adica sa nu mai despicam si de data asta firu-n patru, daca se poate, mai ales eu. Te iubesc.

FRANCES”

Franny si Zooey / J.D.Salinger

Untitled-8 Untitled-67Untitled-7 Untitled-3  6

Rochia Social Plum
Foto: Adi Bulboaca
Colaje: Iulia Voicu
Make-up&Hair: Silvia Postolatiev
Model: Rada Ixari
This entry was published on 30 Ianuarie 2013 at 05:10 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

One thought on “Rada’s list

  1. Judith on said:

    Modelul este absolut superb.
    Si o actrita extrem de talentata.
    Si o mama extraordinara.
    Si o prietena pe cinste.
    Si..
    Si..
    Si… :)

Lasă un răspuns

