Surprize placute

Prietenei mele Oana medicul i-a recomandat ochelari. Mi-a dat sa-i incerc si eu. Maimutarindu-ne noi asa in oglinda si facand haz de necaz am ajuns la concluzia ca nu-i rau deloc. Cand te plictisesti de cum arati sau ti se pare ca nu arati cum ai vrea, te deghizezi in intelectuala. Asta fiind in cazul meu, ca eu vad si ce nu vreau.IMG_3058 IMG_3032 copy IMG_3049    IMG_3084 copyIMG_3076IMG_3067IMG_3065 copyIMG_3077 copy IMG_3086 copyIMG_3080 innova (76)

Social Plum at Innova
Foto: Adi Bulboaca
Asistent styling: Ene Mihaela
Make-up: Nicoleta Dragomir / Hair: Luiza Marciu

This entry was published on 6 Februarie 2013 at 12:41 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

8 thoughts on “Surprize placute

  1. Daniela on said:

    Nu cumva porti un o geanta de culoarea ciotollo? Looks good!

  2. e muschio. mda, arata nu te pot contrazice :)

  3. dar jacheta?! Jacheta cum fac sa o am?! Si fusta?! sii…stiu ca piciorusele nu-s de dat …..le-as vrea si pe ele :-)

  4. Daniela on said:

    Piciorusele cred ca le are asa si de la ladyfit, hihi :P

  5. Yes the lady is fit :-)))

  6. :)))))))
    piciorusele erau de pe vremea cand inca nu mergeam la fit sa ma lady
    stai sa le vezi acum cum umbla…merg singure
    si da nu-s de dat, da’ daca vrei ti le-mprumut :)))
    hihihi

  7. ….mi le dai si mie sa ma duca pana la Paris?!

  8. acum ma duc pe mine, da’ te va purta inima mea ca sa nu ratezi ocazia

Lasă un răspuns

