Energie in picioare

Deseori clientele mele au idei preconcepute. Si in general femeile. Nici eu nu-s ferita de asta.

Cel mai bun exemplu sunt picioarele.
Acolo nemultumirile sunt mari mai mereu. Ba ca-s prea groase, ba ca-s prea subtiri, ba ca-s asa, ba ca-s pe dincolo.
Ce nu prea vedem noi femeile este intregul. Le sfatuiesc pe fiecare in parte, incercand  sa aplic teoria pe propria-mi piele. Daca in ansamblu outfit-ul e ca si turnat, nu are sens sa ne pierdem in amanunte. In viata de zi cu zi nu sta nimeni ca-n oglinda, iar o pereche de picioare pline de energie fac mai mult decat unele doar de poza.
Sincer, mai bine admir padurea si las copacul, ca saracu’ n-are nicio vina, iar ca noi singur nu-l vad ceilati.
De ce sa nu ma bucur de rochia care-mi evidentiaza talia, gatul si aliura si sa nu-mi mai ascund picioarele in jeansi? Asa nu doar eu ma bucur de schimbare, ci si vecinii. Ca fara ei ne-am plictisi :)
  2
Social Plum at Godot Cafe TeatruIMG_6766 copy IMG_7130 copySocial Plum at Readers Cafe
IMG_3065 copy
Social Plum at Innovainterior (2)
Foto: Micafotografa si Adi Bulboaca

Modele: Nicoleta Lefter, Irina Draganescu, Carmen Lopazan, Andreea Vasile,
Cristina Serbu
This entry was published on 27 Februarie 2013 at 12:11 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Lasă un răspuns

