„Pana la Dumnezeu si o palma deasupra”

Intr-o dimineata neprietenoasa, de ne inghetasera si inimile in piepturile noastre inflacarate de dorinta de munca si creatie, sub un cer senin si soare frumos, pe alocuri, ne-am intalnit in parcul Tineretului sa dam de capat „vestii”.
Era incercarea de a rezolva o tema pentru unul dintre examenele de la master (asta in caz ca nu v-am mai spus ca iar ma scolesc).
Aveam 30 de minute, hai maxim 40, sa terminam ce inca nu-ncepusem. Nu de alta da’ modelele nu’s ca oricare, sunt actori si tin la punctualitatea la repetitii. Mie imi ardea de ras. Ca restul nu mai puteau, le inghetase zambetul pe buze, basca mainile pe aparat, ce sa mai vorbim de plic. Noroc cu unii ca aveau aripi.

Si asa cu speranta ca au inflorit brazii am facut si noi ce-am putut.

Acum nu cautati si voi nod in papura si daca aveti inimile sau degetele mai dezmortite  v-as multumi „pana la Dumnezeu si o palma deasupra”, vorba bunicii lu’ Frumu’,
daca v-ati lasa impresia facuta de capodopera matinala. Asta in speranta ca ma va ajuta  sa-mi dau de un capat, ca tare nu ma mai inteleg cu mine.
804533_567197246624460_1205800707_n
Rochia si bluza expresiva: Simona Semen
Sal inflorat: din dulapul Danielei
Prelucrare in photoshop: Damelina Cadar

Foto: Silvia Postolatiev

Modele: Florentina Nastase, Carmen Lopazan, Virgil Aioanei

This entry was published on 14 Martie 2013 at 23:34 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

5 thoughts on “„Pana la Dumnezeu si o palma deasupra”

  1. Daniela on said:

    Woooow, shalul este superb, ii multumesc mamei mele pentru el, face parte din zestrea mea. Bineinteles, modul in care voi l-ati pus in valoare este intr-adevar sublim! O poza inedita! Felicitari!!!

  2. incantator…ma face sa ma gandesc ca e doar o coperta a unei carti pe care mi-ar placea sa o deschid. Super !Mi-ar placea sa vad mai multe poze care sa spuna o intraga poveste.

  3. zestrea la nevoie se cunoaste.
    ei, ce va mai place sa laudati…mmm :))

  4. Daniela on said:

    Vrem mai multe pozeeee…

  5. ce e mult strica si lasa un gust salciu
    asa…facem impresie :)

Lasă un răspuns

