Ciao bella

„Ce proasta am fost ca n-am stiut sa ma bucur de anii mei, cei mai frumosi ani, 28, 29, 30. Eram tanara, frumoasa, subtire. Acum o iubesc pe fata aia. Atunci nu stiam ca sunt tanara, frumoasa, subtire”, e replica Ioanei Flora, Mona Antoanetei Zaharia.

„Teatrul de sufragerie” chiar asta e – o sufragerie care gazduieste spectacole de teatru. Am fost, am vazut „Ciao bella” si mi-a placut. Mult. Sa fi fost cele trei personaje care m-au facut sa plang si sa rad cu lacrimi sau poate chiar atmosfera de sufragerie plina de teatru, ceai de iasomie si prajituri de casa? Nu-mi dau seama, insa nu as fi vrut sa fie altfel si nici altundeva. Desi la un moment dat m-am gandit la lungimi, lungimile unor scene, insa am avut norocul sa-mi dau seama la final, cand plecam cu pasi sonori in aerul placut al noptii, spre masina mea care ma astepta la un colt indepartat al strazii, ca eu ma grabeam. Eu ma grabesc mai mereu, dar unde nu stiu, ca doar nu vreau sa ajung nicaieri, cu atat mai putin in graba.

Mi s-a parut amuzant ca a trebuit sa-mi las incaltarile la intrare, iar la final chiar mi-a placut ca am baut ceai desculta si le-am admirat, de la stanga la dreapta, pe Clara Flores, Ioana Flora si Catalina Mustata.
286966_4243597161776_1381437703_o
This entry was published on 31 Martie 2013 at 00:28 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Lasă un răspuns

