Simbolul libertatii

Fara intentie vad si observ ce e in jurul meu si „judecand” pe altii, ma judec pe mine mai intai.
Libertatea. Cred ca asta e obsesia mea. Nici eu nu ma inteleg de ce ma ingradesc atat de tare, ca apoi sa lupt aproape fara sens sa mi-o castig. Si oare la ce mi-o folosi?! Libertatea asta, ca la ea ma refer.
Doamne, cat de fericita si libera ma simt cand merg in noapte la volanul masinii mele, cu un fundal sonor mai lent sau mai alert, asta depinde de ce muzica e la radio la ora aia. Masina este simbolul libertatii. I’m the queen of the world, asta simt in fiecare celula.
Insa toata fericirea libertatii mi-a distrus-o profu’ de estetica continentala, domnul Aslam: „Cand esti la volan, ai atata libertate cata iti da masina”. Nu cata ai crede tu ca ai!
Oare nu era mai bine sa am o gandire ceva mai nenuantata si cu un orizont ceva mai apropiat, da’ sa am macar senzatia libertatii totale?
Nu de alta, dar inca mai cred ca fericirea sta in cata libertate ai. Sau in cata libertate iti dai?!
539109_627514317266100_723054842_n
Sursa foto:  Bucuresti Optimist
This entry was published on 9 Aprilie 2013 at 22:57 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Lasă un răspuns

