Niste fete

„Nu-mi pasa daca ma crezi sau daca nu dai doi bani si o sa-mi razi in nas…. Te iubesc si am… Oh, mama doamne. Te iubesc, Bobbi. Nu pe sora ta, pe nimeni altcineva, nici chiar pe fata asta cu care urmeaza sa ma insor… Pe nimeni… Doar pe tine. As vrea sa zici ceva…” zice El catre Ea, intr-o zi dupa ceva mai multi ani de cand o parasise brusc si fara vorbe.
Pe mine m-a apucat rasul, restul nu stiu ce faceau, ma refer la cei de langa mine care-si savurau limonada cu menta sau berea inca rece (eram la Godot Cafe, ca ma invitase Andreea alias Bobbi sa vin s-o vad si bine am facut ca m-am dus).

Inevitabil dupa, in drum spre casa savurand orasul dupa ploaie (nimic nu se compara cu Bucurestiul vara dupa ploaie, exagerez, da-mi place) ma intrebam amuzato-ingandurata: oare ce e mai de dorit?

1. Sa-ti intalnesti dragostea inca de la inceput, sa ai copii frumosi, destepti si perfecti ca nemaintalnitul si iubitul lor tata, care a ales pana te-a cules, iar trecutul lui e enigma, dar mai ales nu-i treaba ta?
2.  Sau sa fi crezut ca ai intalnit sufletu’ pereche si sa nu te fi gandit si imaginat vreodata la vreun final, daramite la unul sfasietor si apoi sa ai deosebita sansa sa te paraseasca brusc, fara sa intelegi cine si ce te-a lovit, iar dupa orbecaind prin propria-ti viata, colac peste pupaza sa te trezesti cu el venind sa te-ntalneasca dupa ani?
El se intoarce sa-si curete constiinta inainte de a se insura (cu fata de la varinata 1) incercand sa-si netezeasca trecutul cerendu-si scuze – ca ti-a distrus viata.
 „Niste fete” sunt cinci femei (Catrinel Dumitrescu, Irina Velcescu, Cristina Florea, Andreea Vasile, Diana Cavallioti) una mai interesanta ca cealalta, fiecare cu povestea si momentul ei in viata lui (Vlad Zmfirescu).
Megalomani mai sunt barbatii astia! (doar tu poti sa-ti distrugi viata, restul e o scuza – dar nu trebuie sa stie ei asta :))
Ei, acum nu puteam fi melodramatica si sa ma-nec in suvoiul de amintiri, am baut un pahar cu lapte cald si miere, am plans putin s-am adormit linistita.
Spectacolul potrivit, la momentul si mai potrivit, iar asta se datoreaza actorilor, care au fost exceptionali.
Le multumesc.
933889_506929206043486_90177462_n
This entry was published on 5 Iunie 2013 at 23:16 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Niste fete

  1. Daniela on said:

    Ei asa la un pahar de lapte cald e bine sa tragi un boget si sa te mai racoresti, ca si cum ti-ai goli buffer-ul emotional care a ajuns la limita. Pare interesanta piesa, vazuta asa prin ochii tai. Pana la urma important este prin ochii cui vrei sa vezi, ochii tai, ochii lui, ochii vecinei sau vanzatoarei din colt…Cred ca prin ochii „lor” oricum le distrugem viata pana la sfarsit, cu varianta 1 sau 2, tot suntem de vina ca am aparut in calea lor ca o cometa si le-am facut un copil sau nu le-am facut unul, cine stie ce viata ar fi avut ei daca nu se intampla ciocnirea asta, iti dai seama? Da, e doar o scuza, traiectoria fiecaruia din noi este definita doar de noi insine…ce simplu e, ca o integrala :)

  2. monica on said:

    n-am vazut piesa si chiar imi doresc s-o vad !
    mda, variantele 1 si 2 sunt interesante ca „n” alte variante pe care ti le ofera viata, pot lasa varietate de culori in constiinta… totul e sa stii ce atitudine mentala potrivita trebuie sa adopti sau sa practici in fata lor, ca in final culorile sa fie calde (obtiunea mea :)!
    personal, viata mi-a dat ocazia sa ma aflat in cele doua variante, cu „mici” diferente… de postura si alternare a lor, si, da, ce sa fac?, am apelat la strategiile mele…ca in final sa beau un pahar cu lapte cald fara sa plang … !

Lasă un răspuns

