Vis de Paris

De data asta am plecat otravita la Paris, insa Montparnass-ul a dat o tusa roz, iar Sonia Rykiel m-a transformat intr-o fondanta :) Parisul are efect de analgezic, mi-a amortit abisul, m-am crezut o printesa ratacind in propriul castel. M-am intors recuperata si mai ales incaltata. Cu pantofi noi, tot negri si tot cu alb, insa acum cu franjuri.

Daca e sa am o singura dorinta pentru 2015, a mea si numai a mea, e sa scap de dramatismul ce ma balteste. Sa apuc poteci mai line. Sa plec in Sardinia. Sa ma intorc la toamna la Paris, cu fetele :). A si ar mai fi una, ca tot am spus o singura dorinta – sa-mi iau papuci de casa cu puf si toc. Roz.
Miau.

colaj paris 1

IMG_7840
paris palarie   IMG_7603paris negruIMG_7598

Credit foto Silvia Postolatiev
This entry was published on 4 Februarie 2015 at 16:51 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Lasă un răspuns

