Out of the blue

Deseori vad albastru – in fata ochilor. Acum am mai zarit si ceva poplin alb si l-am facut volan, garnisit cu organza crem. N-am rezistat si am croit si o fusta din lycra ocru si am potrivit-o cu o alta din dantela crem captusita cu batist.

Ce-mi spune inima noaptea croieste capul ziua :)

coc m2.jpg

Fusta din tulle brodat si captuseala din poplin / 395 lei                                                                               Bluza din lycra cu maneci si spate din organza / 365 lei

IMG_4920                                  Rochie din lycra cu  maneci din organza / 585 leiIMG_4908IMG_4877          Ie din bumbac cu maneci din poplin alb si insertii de organza crem / 275 leiIMG_4931IMG_4949IMG_4951IMG_4971IMG_4985

Collection: A moment of satisfaction

Photo: Adi Bulboaca
Styling&Designer: Cristina Serbu
Model: Monica Odagiu / Ana Covalciuc / Florentina Nastase
Hair&Make-up: Silvia Postolatiev

 

This entry was published on 13 Martie 2016 at 22:43 and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Lasă un răspuns

